ikea

I lördags åkte jag o älsklingen till ikea o kika runt lite. köpte en ny matta till vardagsrummet, nya handtag till köksluckorna, leksaksback,mjukdjur till joline. ja lite smått o gott bara:)
Sedan igår söndag så prommenera jag o Joline till Anna & Ebba, lika 3-vligt som alltid. tack för det:)
idag har varit ganska lugnt:) Sindi kom hit på en fika, sedan åkte vi bort till Karlssons o där köpte jag nya jättefina kuddar till soffan i vardagsrummet:)

Och imorgon blir man 1 år äldre. inge kul o fylla år längre(23)!. men det e bara att gilla läget.
ha d bra
hej hej

Kommentarer
Postat av: carro

GRATTIS ! ! sorry....

2009-06-17 @ 21:02:11
URL: http://bjorkhagen.blogg.se/
Postat av: Jullan

Du har en nalle att hämta hos mej!!Kram

2009-06-24 @ 16:38:12
URL: http://www.metrobloggen.se/juliaa
Postat av: Anonym

den där lördagen var ett tag sen har jag för mig ;) kram

2009-07-17 @ 21:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0