segt!!

jaha då är det vackert väder ute(not).
orka ej blogga igår, vart helt slut.
på förmiddagen åkte vi till goa Linda ute i istorp o fika o hade de mys hela förmiddagen:), efter de var det bara till att stressa hem o skynda sig laga middag o duscha för skulle vara på massage kl 17.00 Kan ju säga att det gjorde mer ont än vad det var skönt, men ansiktsbehandlingen var de bästa mot slutet:):):)

Sen var det bara hem o vända och åka iväg igen, mamma ville jag skulle hämta lite saker där, massa blommor från syrran som stod där, o nappflaskor, en aaaaaasssssssaaa stor badbalja , flaskställ.. ja en del.. krukor med:)
så det var lite vad som hände igår:)

Idag har jag inte varit utanför dörren ens.. huh.som vissa dar kan bli, e la helt slut från igår.
´laga goer medda idag iaf, stekta färskpotäter, kotlett, med grönsaksstuvning:)*mumma*
Sedan plinga det ett mess ifrån anna om hon o ebba kunde komma hit i fika:)*jaaaaaaaaaa* DET ÄR JU KUL ATT DET ÄR NÅGON SOM KOMMER HIT, OCH INTE BARA JAG SOM SKALL ÅKA TILL ALLA ANDRA!!
så slängde ihop en jordgubbspaj lite snabbt o enkelt.blidde mumma*
nehe,, nu blir det en dusch i väntan på grannfejden, jobbigt att dom måste sända de så sent, men men..
nattti plutttti!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vart var du på massage? Jag skulle behöva gå till en som knådar rejält!! =)

2009-06-12 @ 07:36:04
URL: http://linsluza.blogg.se/
Postat av: mikaela

i valinge. men hon har egentligen lagt ner. men eftersom jag hade presenkort så fick jag ju komma.

2009-06-12 @ 08:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0